Musallat Tedavisi

Cinler, ruhani varlıklardandır. İnsanların bazı hal ve hareketleri cinlere davetiye çıkarmaktadır. Özellikle insanların; aşırı korkması, aşırı zevke olan düşkünlükleri, aşırı öfke gibi hisleri cinler için en keyif aldığı hislerdendir. Cinler, insanların bu hislerinden soyut anlamda beslenmektedirler ve kişiye musallat olmak için açık kapı bulmuş olmaktadırlar. Musallat oldukları kişilerin de iradesini kontrol altına alarak istedikleri eylemi yaptırabilirler. İnsanlar bir buharlardan korumak için belli başlı okuyabileceğini dualar da bulunmaktadır.

Musallat Belirtileri Nelerdir?

Musallat belirtilerinden en bilinenler; iç sıkıntısı, boğuluyormuş hissi, vesvese ve sürekli kötü şeyler duymak, huzursuzluk, memnuniyetsizlik biçiminde sıralanmaktadır. Elbette bu hislerin hepsi musallat belirtisi olmasına rağmen normal sebeplerden dolayı da olabilmektedir. Bunun için iyi bir medyum giderek uzman kişilerden yardım almak gerekmektedir.

Spiritüel Metafizik Uzmanı Muhammed Furkan uzun zamandır medyumluk yapan birisidir ve alanında oldukça gelişmiştir. Kendine ait ritüelleri sayesinde oldukça başarı elde etmiştir. Dolayısıyla kişilerin musallat belirtileri sonucunda kurtulmalarına yardımcı olacaktır.

Musallat Tedavisi Nedir?

Musallat olunması durumu her zaman kişinin kendi tarafından fark edilemeyebilir.Medyum ya da hocalara gelen kişilerde genel olarak çevresi tarafından fark edilen değişimler ve belirtiler gösteren kişilerdir. Kişi musallat durumu yaşadığı için normal ya da mantıklı düşünememektedir. Normal zamanda sergilemediği davranışları sergilemektedir.

Musallat, Kuran-ı Kerim ayetleri, hadis ve dualar ile kurtulan mümkün olduğu bir haldir. Kurtulan kişinin yine devamında bir uzman ile terapilere de devam etmesi gerekmektedir. Çünkü insan zihni ve psikolojisi böyle bir travmadan sonra zor zamanlar geçirmektedir. Yeniden benzer durumlar yaşanmaması adına da terapi seansı ile iyileşme sürecinin tamamlanması en sağlıklı olan çözümdür. Cin musallatı, musallat belirtileri, musallat tedavisi hakkında söylenebilecekler bu biçimdedir.

Öne Çıkarılanlar

Cinler, ruhani varlıklardandır. İnsanların bazı hal ve hareketleri cinl

Bilindiği üzere insan hem iyiliğe hem de kötülüğe k

Karı Kocanın Arasını Kuvvetlendirmek için Yapılan Bü